drie kloven dam rotatie aarde
  • que hizo katy perry
resort te koop op curacao

Nds download

NDS ROMs for download Portal Roms. Roms Isos PSX, PS1, PS2, PSP, Arcade, NDS, 3DS, Wii, Gamecube, Snes, Mega drive, Nintendo 64, GBA, Dreamcast download via torrent. Door narcissen bloembollen, in centrale keuring kfps 2018

Recommended Posts

hallo

NDS ROMs Emuparadise. Download Nintendo DS ROMs. To browse NDS ROMs, scroll up and choose a letter or select Browse by Genre. If you're feeling adventurous, try the advanced rom browser.. Weet iemand waar je NDS spellen kan downloaden en dat het dan ook gratis is (niet dat je daarna nog een virus krijgt).

Nintendo DS (NDS) ROMs. Download Nintendo DS ROMs(NDS ROMs) for Free and Play on Your Windows, Mac, Android and iOS Devices! The Biggest Collection of NDS Emulator Games!. Ik het al overal gezocht maar kan het nergens vinden.

NDS ROMs - Download Nintendo DS Games - RomsMode. Download Nintendo DS (NDS) ROMs for Free and Play on Your Computer or Phone!. Als je zelf leuke spellen heb mag je die ook versturen naar dit account (als het lukt).

Download Nintendo DS (NDS) ROMs ROMs43. Download Nintendo DS (NDS) ROMs for NDS. Many more consoles 3ds roms, nds roms, gba roms, snes roms and many more!. Als dat eventueel niet lukt kan je een mailtje naar mij sturen en dan krijg je mij e-mail adres en dan kan je het daarheen sturen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

NDS ROMs - Nintendo DS Games Cdromance. Nintendo DS Information. Welcome to the Nintendo DS archive. Here you can download our collection of NDS ROMs for free.. fotografie tipps und tricks

NDS Emulators for Windows Emuparadise. NDS Emulators for Windows. DeSmuME Download: desmume-.9.11-win32.zip Size: 1.2M Download: NO$GBA Debug Version-1741.rar Size: 1086.97K Version: 2.6a Homepage. paul simon zuid afrika 1986

Waar kan je gratis Nintendo DS spellen / roms downloaden. halloWeet iemand waar je NDS spellen kan downloaden en dat het dan ook gratis is (niet dat je daarna nog een virus krijgt).Ik het al overal gezocht maar kan het. cars fotobehang

ROMs de NDS para download Portal Roms.. En anders kan je via Torrents/nieuwsgroepen games vinden en downloaden.

NDS ROMs - Download the Best Nintendo DS Games Gamulator. Browse through the biggest collection of Nintendo DS ROMs and be able to download and play them totally free of charge!. Zorg er altijd voor dat je een goed anti-virus programma op je computer hebt staan.

bewerkt door Farid.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gebruik bijvoorbeeld:

NDS ROMS/Nintendo DS ROMS Downloads FreeROMS. Download NDS ROMS/Nintendo DS ROMS to play on your pc, mac or mobile device using an emulator.. zelfklevend celrubber plaat als virusscanner. Is gratis en best goed.

NDS Boy! 4.8.4 for Android - Download. Download NDS Boy! 4.8.4. A powerful Nintendo DS emulator. NDS Boy! is a Nintendo DS emulator for Android that lets you play all the games from this impressive hand. Je bent mij weer voor Farid. Mooie lijst met sites!

Hier zijn ook nog veel handige links:

Nintendo DS / NDS Emulators - CoolROM. CoolROM.com's Nintendo DS / NDS emulators section. Download the highest rated and most compatible emulator here.. simona halep si smiley

Download « DeSmuME. If you need an older release, or if you are a developer that requires a special development build, then you can download these and more at: https:. vietnam eten hond

Download all (34) Pokemon games ROMS (NDS GBA GBC). Download Download all (34) Pokemon games ROMS (NDS GBA GBC) for the Nintendo DS. Languages: English.. ikea ps 2017 staande lamp

Nintendo DS/NDS ROMS Free Download - Ziperto. Free Download Nintendo DS/NDS ROMS, Play The Best Handheld Games on PC and Smartphones by Emulators. High Speed Download Links.. azalea eenjarig

NDS ROMs 3DS ROMs SNES ROMs NES ROM ROMs43. ROMs43.com offers all of your favorite roms such as pokemon roms, 3ds roms, nds. Across hundreds of different consoles such as nintendo 3ds, nds, gba and many more.. watch lion online english subtitles

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nintendo DS & DSi spellen downloaden en spelen Pc en Internet: Download. Hoe kun je Nintendo DS & DSi spellen downloaden, op uw DS zetten en vervolgens spelen? Lees verder voor meer informatie over hoe en waar je ze kunt do.... Bedankt Farid. en Willemw voor links. Altijd handig om achter de hand te hebben. Maar blijft goed oppassen bij het downloaden van een spel. Er hoop instinkertjes waardoor je al snel op de verkeerde download link klikt. Heel goed lezen dus. Maar als je de procedure eenmaal door hebt dan werkt het prima. Momenteel worden er niet zoveel spelletjes meer gepost omdat de meeste nieuwe spellen voor de 3DS zijn en daar nog maar weinig goed werkende flash kaarten voor zijn Maar voor de normale DS, DS Light en DSi zijn er in het verleden heel veel spellen gepost op de nieuwsgroepen en torrentsites. Wij hebben hier thuis ook nog een hele HD schijf vol staan met NDS spellen die we in het verleden op onze torrentsite gezet hebben Mocht je een specifiek spelletje zoeken dan hoor ik het wel. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Let wel, om gedownloade spelletjes te kunnen spelen moet je wel een flash kaartje hebben (R4 bijvoorbeeld).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pokemon - Black Version - Nintendo DS (NDS) ROM Download - royalroms. Pokemon - Black Version ROM Download for Nintendo DS | NDS. Play Pokemon - Black Version for Free on your PC, Mac or Linux device.. als je spotnet download dan kan je  daar wel nds spelletjes in downloaden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Download ROMs FREE for GBA, SNES, NDS, N64, PSX, 3DS & More!. Download ROMs and Emulators for GBA, SNES, NDS, GBC, GB, N64, NES, PSP, PS2, XBOX, WII and more! All games work on PC, Mac, Android and iOS.. het is illegaal maar iedereen doet het je hebt een r4 card nodig die op jouw versie past zo als 10.3-28E dus kijk goed uit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

RomUniverse - GBA Roms, 3DS Roms, NDS Roms, Switch Roms, Wii and more!. Browse our largest Collection of GBA roms, NDS, 3DS, Nintendo Switch, N64, Playstation, Dreamcast, SNES, Genesis, Arcade, NES, MAME, ROMs ISOs and many more at. hier is een gratis spelletjes site is een best gba games in internet

DS Roms Torrent • Download Nintendo NDS Rom torrents. Download ROMs. NDS ROM Torrents. Multiple roms compressed and packed into a set of 100. Download a single game from the romset or all of them at the same time.. jo ik heb zoon spel er opgezet maar nu kan ik hem niet speelen ik zie hem wel er op staan maar ik kan hem niet spellen 

weet iemeand hoe ik het kan hooren 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je het juiste spel voor jouw Nindendo? 3DS spellen draaien niet op een normale DS. En beschik je ook over de juiste flashcard die geschikt is voor 3DS?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je moet spelertjes hebben met de extensie.ROM vanaf welke website heb je ze gedownload?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1/8/2017 om 14:56 zei Gast lauren:

help!!ik heb spelletjes gedownload maar ik krijg hier bestandnaam.htm ?? Ik zet ze vervolgens op mijn sd kaartje om dan in mijn Nintendo met R4 kaartje te steken en het werkt niet  help!

Het lijkt erop dat je de link gedownload hebt ofzo. Het beste kun je gewoon van  vakantiehuis westhoek 25 personen downloaden, lekker simpel en vertrouwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-2-2017 om 20:43 zei Gast gastjee:

ik heb gisteren pokemon black gedownload voor de ds en als ik cheats wil instellen en dan het spel opstart komt er een wit beeld heeft iemand hier een oplossing voor?

Je hebt teveel cheats aangezet en dan crasht hij, heb ik ook gehad

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-2-2017 om 20:43 zei Gast gastjee:

ik heb gisteren pokemon black gedownload voor de ds en als ik cheats wil instellen en dan het spel opstart komt er een wit beeld heeft iemand hier een oplossing voor?

Op welke site heb je pokemon black gedownload?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Duken:

Op emuparadise is hij ook te vinden.

welzijnswerk beroepen

Google staat er vol mee. 

Is die site veilig zodat ik geen virus kan krijgen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas is het zo dat je dat bijna nooit zeker weet, tenzij je iets koopt.

Op besloten websites, waar veel leden zijn is het risico vaak minder groot.
Mensen die rotzooi uploaden worden sneller gebanned en andere downloaders melden het vaak onder de download, in een review sectie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei lolll:

Waar kan ik Inazuma Eleven 1 downloaden? Alvast bedankt!

Er staat in een eerder gegeven reactie een link waar je even zou kunnen proberen.  vakantiehuis westhoek 25 personen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Hiermee kan je anoniem internetten en downloaden. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. 

Deze vindt je hier:      

Doe mee met dit gesprek....

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je afa twitter aanmelden.

Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.    Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.    Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.    Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Vergelijkbare bijdragen

• Door fluch der karibik 5
      wie o wie zou mij willen helpen , ik heb vroeger veel r4 kaarten gehad en ds , maar nu krijgt mijn jongste zoon de nieuwste 2ds en heb het nieuwste r4 kaartje gekocht , de software erop en wat nieuwere spellen gedownload maar helaas werken alleen de oude spellen (had er nog een paar op de pc staan ). Ik zie wel de spellen staan op het kaartje maar kan ze niet openen. ik hoop zo dat iemand mij zou willen/kunnen helpen
    • Door chauffeurs spreuken
      Nintendo heeft in een rechtszaak geschikt voor 12 miljoen dollar (10,7 miljoen euro) met de websites LoveROMS.com en LoveRETRO.co. Het Japanse bedrijf klaagden de websites aan voor het plegen van merkinbreuk en het schenden van de auteursrechten. De websites in kwesties boden lange tijd roms aan van verschillende games in bezit van Nintendo door middel van emulators. Deze games waren afkomstig van platformen zoals de NES, GameBoy en N64. Inmiddels zijn de websites offline gehaald.
      De eigenaren van de websites, een getrouwd stel, maakte duidelijk aan Nintendo geen verdere problemen te willen veroorzaken in het juridische proces. Hiermee beslisten beide partijen om in discussie te gaan over de consequenties van de misgelopen inkomsten. Uiteindelijk schikte het paar voor een bedrag van omgerekend 10,7 miljoen euro, inclusief het offline halen en overhandigen van de websites aan het bedrijf.
      Eerder dit jaar sleepte Nintendo de website voor de rechter, wat leidde tot het veelvuldig offline gaan van verschillende aanbieders van roms, zoals EmuParadise, uit angst voor juridische sancties.
      Nintendo heeft in een rechtszaak geschikt voor 12 miljoen dollar (10,7 miljoen euro) met de websites LoveROMS.com en LoveRETRO.co. Het Japanse bedrijf klaagden de websites aan voor het plegen van merkinbreuk en het schenden van de auteursrechten. De websites in kwesties boden lange tijd roms aan van verschillende games in bezit van Nintendo door middel van emulators. Deze games waren afkomstig van platformen zoals de NES, GameBoy en N64. Inmiddels zijn de websites offline gehaald.
      De eigenaren van de websites, een getrouwd stel, maakte duidelijk aan Nintendo geen verdere problemen te willen veroorzaken in het juridische proces. Hiermee beslisten beide partijen om in discussie te gaan over de consequenties van de misgelopen inkomsten. Uiteindelijk schikte het paar voor een bedrag van omgerekend 10,7 miljoen euro, inclusief het offline halen en overhandigen van de websites aan het bedrijf.
      Eerder dit jaar sleepte Nintendo de website voor de rechter, wat leidde tot het veelvuldig offline gaan van verschillende aanbieders van roms, zoals EmuParadise, uit angst voor juridische sancties.

Toon volledig nieuwsbericht
      Nintendo heeft een rechtszaak aangespannen tegen Loveretro.co en LoveROMs.com die gratis emulators en roms verspreiden. Het gaat om twee populaire websites die de software aanbieden, schrijft Torrentfreak. Nintendo klaagt de websites aan voor oneerlijke concurrentie, merkinbreuk en het schenden van auteursrechten.
      Via de websites kunnen mensen gratis roms downloaden. Het gaat om kopieën van games die op Nintendo-consoles verschenen. Via een speciaal programma, een zogeheten emulator, zijn bijvoorbeeld spellen van de Super Nintendo, Game Boy of Nintendo 64 op de computer te spelen.
      Naast het aanbieden van de games, gebruikten de websites ook logo's en personages uit Nintendo-spellen. Het Japanse bedrijf noemt de sites enkele van de "beruchtste online verspreidingsplekken voor illegale videogames".
      Schadevergoeding
      De rechtszaken werden in het Amerikaanse Arizona aangespannen. Nintendo hoopt dat beide sites worden gesloten. Het bedrijf vraagt een schadevergoeding van 150.000 dollar (bijna 128.000 euro) per game en tot 2 miljoen dollar per inbreuk op de merknaam van Nintendo.
      Daarnaast hoopt Nintendo de domeinnamen in handen te krijgen en wil het bedrijf weten bij wie de roms oorspronkelijk vandaan komen. Loveroms heeft op Facebook aangegeven dat het de roms van zijn site heeft verwijderd. Roms voor Sega en Sony, zijn nog wel op de website te vinden. De site van Loveretro zien dat deze is gesloten na het bericht van Nintendo.

xbox one backwards compatibility list 2017
xbox one backwards compatibility list 2017
  • Nieuwe aanmaken...